Servis

V kvalitu našich produktov veríme a o tom svedčí aj predĺžená záruka 3 a 5 rokov na vybrané produkty. Celý zoznam produktov, na ktorý sa aplikuje predĺžená záruka nájdete TU.

Ak si napriek tomu potrebujete uplatniť záručnú alebo pozáručnú reklamáciu, postupujte podľa nasledovných pokynov:

  • Záručné reklamácie v rámci zákonnej záručnej doby resp. v predĺženej záruke stanovenej výrobcom:

Pre uplatnenie reklamácie prosím kontaktujte Vášho predajcu pre ďalší postup.

  • Pozáručné opravy:
    Kontaktujte servisné stredisko importéra uvedené nižšie. K opravám pristupujeme individuálne a až na základe diagnostiky/posúdenia technikom vieme určiť opraviteľnosť resp. cenu opravy produktu. Informujte sa nezáväzne na infolinke servisného strediska telefonicky alebo mailom, skúsený tím servisných technikov Vám poradí ako postupovať a tiež dá potrebné informácie k postupom.

Autorizovaný záručný a pozáručný servis pre Slovensko:
BREL spol. s r.o.
Centrum 1746/265
017 01 Považská Bystrica
www.brel.sk
servis@brel.sk
tel. kontakt: 0918 341 576

Download – stiahnite si potrebné informácie ako aplikácie, software alebo katalóg TU.
Ak potrebujete zaslať návod v slovenskom jazyku, prosím kontaktujte nás mailom na adrese info@brel.sk, pričom prosíme uviesť správne označenie modelu.