Zdravie a pohoda od roku 1919.

Od začiatku: Pohoda pre celú rodinu.

1919

V roku 1919 žili Käthe a Eugen Beurer v zlých podmienkach na Frauenstrasse 57 v Ulme. Ale
pár, najmä Käthe Beurer ako hnacia sila, mal nápad, víziu: ako alternatíva k vtedajšej veľmi
bežnej fľaši s teplou vodou by elektricky ovládané vyhrievacie podložky v budúcnosti
poskytovali ľuďom útulné teplo. Veľmi praktický vynález v časoch, keď ústredné kúrenie
nebolo štandardnou črtou domu. Heinrich Stanger z Reutlingenu sa zoznámil s výrobou
vyhrievacích podložiek počas pobytu v USA a po návrate do Ulmu v roku 1908 začal s
výrobou prvých modelov v Nemecku. Príslušná expertíza bola preto k dispozícii, keď sa Käthe
Beurer a jej manžel v roku 1919 pustili do samostatnej zárobkovej činnosti. Napriek všetkým
ťažkým okolnostiam sa začala "výroba", spočiatku aj keď v skromných podmienkach. Prvé
kusy boli vyrobené pomocou dvoch šijacích strojov v ich spálni doma.

1923

V dôsledku silnej inflácie bola spoločnosť na pokraji kolapsu.

1924

Eugen a Käthe Beurerovci boli presvedčení o svojom produkte a držali sa svojej vízie.

1930

Na konci 1920. rokov bola ako logo založená mačacia hlava. „Beurer mačka prináša teplo a pohodlie do studenej postele!“ To bol slogan, s ktorým Beurer agresívne a zároveň vtipne oslovil potenciálnych zákazníkov od roku 1930. Logo mačky zjednotilo všetky vlastnosti, ktoré človek očakával od produktov tejto stále mladej spoločnosti. Teplo, pohodlie a pohodu by mali zažiť majitelia vyhrievacích podložiek Beurer. Skutočná mačka na kolenách sa už v tomto bode stala trochu veteránom. Ďalšie atribúty nášho štvornohého priateľa – dôvera, útulnosť a spoľahlivosť – boli synonymom produktov Beurer. Hlava mačky by charakterizovala image Beureru takmer 70 rokov.

1931

Eugen Beurer si nechal patentovať upevnenie termostatu a termostatu, čím položil základy pre vyhrievacie podložky regulujúce teplo.

1933

Hermann Bantleon odstúpil z funkcie partnera spoločnosti.

1934

Po náročnom začiatku, počiatočných úspechoch a neúspechoch oslávil Beurer v roku 1934 svoje 15. výročie. Tento míľnik znamenal aj začiatok inovatívnej zmeny pre stále mladú spoločnosť. Bernhard Beurer, syn zakladajúceho páru, nastúpil do spoločnosti vo veku 22 rokov a priniesol do podnikania mladistvú energiu. Zatiaľ čo tvrdá práca na výrobe vykurovacích podložiek pokračovala v Ulme, Bernhard cestoval po celej krajine a stal sa „predajným zázrakom jedného muža“. S pomocou všeobecne dobrej ekonomickej situácie a rozsiahlych cestovných aktivít spoločnosti Beurer junior zažila spoločnosť rýchly vzostup.

1939

S generačnou výmenou urobil Beurer obrovský skok vpred. V roku 1935 mala spoločnosť už 100 zamestnancov. Rozsiahle cestovné aktivity Bernharda Beurera položili základy úspešnej distribúcie a rastu značky. Pred začiatkom vojny sa výroba musela zvýšiť, čo viedlo k presídleniu do bývalej reštaurácie v Söflinger Strasse v Ulme, kde má Beurer dodnes svoje sídlo.

1940

Beurer prispel k vojnovému úsiliu výrobou špeciálneho termo oblečenia pre pilotov.

1943

Počas druhej svetovej vojny vyrábal Beurer výrobky na vojenské účely, okrem iného až do roku 1943. Koncom roku 1943 musela byť výroba zastavená, pretože vykurovacie výrobky boli počas vojny menej relevantné.

1944

V priebehu vojny však domovské mesto spoločnosti nebolo ušetrené vážnych následkov spojeneckých bombardovaní, ktoré sa ku koncu konfliktu stávali čoraz intenzívnejšími. Ako dôležité centrum nemeckého zbrojárskeho priemyslu bolo mesto kľúčovým cieľom bombardovania, ktoré sa od roku 1944 čoraz viac zintenzívňovalo a uskutočňovalo sa aj počas dňa od jari toho istého roku. Najhorší útok sa odohral 17. decembra 1944. Celkovo 1500 ton vysoko výbušných a zápalných bômb zmenilo mesto Ulm na more plameňov.

1945

V roku 1945 ležal celý areál spoločnosti v Söflingene v ruinách a popole, drahé stroje a suroviny boli zničené a spočiatku to vyzeralo, že reštart nebude možný. Podnikateľský duch rodiny Beurerovcov bol, rovnako ako v mnohých stredne veľkých nemeckých spoločnostiach, neprerušený, a preto sa prestavba závodu Beurer začala hneď po skončení vojny. V tom istom roku bola spoločnosť schopná spustiť počiatočnú – aj keď obmedzenú – výrobu.

1949

Spoločnosť Beurer výrazne investovala do reklamy a marketingu.

1950

Beurer sa prvýkrát objavil na veľtrhu v Hannoveri s vlastným stánkom.

1952

Uvedenie elektrickej deky spoločnosťou Beurer v Nemecku.

1953

Nasledoval patent na bezstupňovú reguláciu teploty. V tom istom roku sa začala výroba ohrievača postele. Po pomalom predaji sa čoraz viac stávala najväčším prispievateľom k príjmom. Beurer predstavil moderné žehličky, známe ako „vysokorýchlostné žehličky“.

1954

Výstavba novej továrne na Söflinger Strasse 218

1958

Beurer bol spomenutý v ročenke „Die westdeutsche Wirtschaft und ihre führenden Männer“ (Západonemecká ekonomika a jej vedúci muži) spolkovou krajinou Bádensko-Württembersko.

1963

Kvôli nedostatku miesta v Söflinger Strasse bola v Uttenweileri postavená pobočka. So 400 zamestnancami sa dosiahol príjem 6,5 milióna DM.

1967

Hans-Dieter Bühler, zať Bernharda Beurera, sa stal treťou generáciou rodiny, ktorá vstúpila do spoločnosti.

1969

Pri príležitosti osláv 50. výročia spoločnosti sa predstavili yodeller Franz Lang a bavorský kabaretný umelec Georg Blädel. Spoločnosť Beurer investovala do mnohých nových výrobných strojov. Spolupráca so spoločnosťou Progress so sídlom v Stuttgarte, ktorej výsledkom je úspešné rozšírenie distribučnej siete.

1970

Käthe Beurer zomrela v Ulme.

1972

S 300 zamestnancami spoločnosť Beurer vyrábala vyhrievacie podložky, elektrické prikrývky, útulné kávovary, ohrievače tanierov a vyhrievané kombinézy pre pracovníkov v chladných podmienkach. Erich Deuser, fyzioterapeut nemeckého národného futbalového mužstva, sa spoliehal na vyhrievaciu podložku Beurer reumatherm-vario.

1973

Eugen Beurer zomrel v Ulme, Bernhard Beurer prevzal funkciu jediného manažéra.

1974

Kúpa spoločnosti Hadi, výrobcu vykurovacích produktov.

1976

Spoločnosť Beurer predstavila svoje výrobky na výstave „Nemecké priemyselné výrobky“ v Moskve.

1978

Spustenie vysokorýchlostných otepľovačov lôžka s mikroprocesorom riadeným signálnym vodičom.

1979

Vývoj prvej vyhrievacej podložky na krk.

1981

Začiatok spolupráce s obchodnými zástupcami z celej Spolkovej republiky Nemecko.

1985

Holandský dovozca Martex sa stal predajnou dcérskou spoločnosťou.

1986

Vynález funkcie automatického vypnutia vykurovacích produktov.

1987

Zatiaľ čo spoločnosť Beurer sa na začiatku 1980. rokov pýšila značným podielom na trhu (približne 75 %) v oblasti vykurovacích výrobkov, dopyt po tomto segmente postupne stagnoval. Aby sa zabránilo tomuto vývoju, spoločnosť Beurer doplnila sortiment o ďalšie a nové produkty, ktoré nesúviseli s flexibilným vykurovaním. O rozšírenie sortimentu sa usiloval hlavne Dr. Hans-Dieter Bühler. Nová kategória bola pokrstená trendovým názvom „BodyFit“. V tom čase to boli maséry, infračervené lampy a monitory krvného tlaku. Obzvlášť dôležité je spomenúť, že Eberhard Gienger, majster sveta na vysokej tyči, sa v roku 1987 stal novou tvárou reklám na línii BodyFit. V priebehu rokov „BodyFit“ rástol čoraz rýchlejšie a aj keď sa od názvu pred mnohými rokmi upustilo, výrobky z tejto oblasti tvoria 70% dnešných príjmov.

1988

Spustenie monitorov krvného tlaku a klinických teplomerov.

1990

Spoločnosť Beurer bola lídrom na trhu v Nemecku v sektore „flexibilného vykurovania“. Rastúce trhové podiely aj v európskom regióne.

1991

Premiestnenie „BodyFit“ smerom k „Wellness“.

1992

Založenie výrobného závodu vo Vespréme v Maďarsku a predajnej dcérskej spoločnosti Boneco vo Viedni. Spustenie izbových klimatizačných zariadení. Až do začiatku 1990. rokov vykonávala mačacia hlava mnoho rokov vernej služby ako ochranná známka na plagátoch, letákoch, katalógoch, ako maskoti Beurer av mnohých domácnostiach milovaný člen rodiny. Beurer prestal používať hlavu mačky ako ochrannú známku nadobro po približne 70 rokoch. Dôvodom tohto rozhodnutia bolo rozšírenie sortimentu, ktoré sa v tom čase uskutočnilo, čo teraz zahŕňalo aj mnoho produktových skupín, ktoré už neboli spojené s hlavou mačky.

1994

Akvizícia holandského lídra na trhu Inventum.

1996

Akvizícia doteraz najväčšieho a posledného konkurenta, ktorý stále vyrába v Nemecku, Wetzotherm. Beurer sa stal jediným výrobcom flexibilných vykurovacích výrobkov v Nemecku.

2001

Beurer bol popredným výrobcom elektronických zariadení pre zdravie a pohodu v Európe.

2002

Spoločnosť Beurer uviedla na trh ďalší produktový rad: váhy. Bernhard Beurer zomrel v Ulme. Spoločnosť zostala v rodinnom vlastníctve.

2003

Spustenie plne automatizovanej výroby podvozkov. Marco Bühler sa stal štvrtou generáciou rodiny, ktorá sa pripojila k spoločnosti a v roku 2004 sa stal technickým riaditeľom.

2005

Rozšírenie sortimentu „Beauty“ o zariadenia na manikúru, sauny na tvár atď.

2006

Založenie spoločnosti Beurer Far East Ltd., so sídlom v Hongkongu pre kontrolu kvality a riadenie dodávateľov. Celosvetové partnerstvá a investície, expanzia do východnej Európy, Ázie a na Blízky východ. Spustenie rozsahu monitora srdcového tepu. Beurer polmaratón v Ulme.

2007

Spustenie kategórie produktov „Lekárske“ a prezentácia monitorov glukózy v krvi. Beurer medzi 100 najinovatívnejšími stredne veľkými spoločnosťami v Nemecku

2008

Zmena názvu z GmbH &amp. KG na Beurer GmbH.

2009

Beurer oslávil svoje 90. výročie. Beurer sa opäť umiestnil v top 100 najinovatívnejších stredne veľkých spoločností v Nemecku

2011

Udo Walz spoločnosťou Beurer spolupráca. S „Udo Walz by Beurer“ vytvorila rodinná firma so sídlom v Ulme svoj vlastný svet starostlivosti o vlasy v rámci svojej divízie Beauty a ponúkla základ pre dokonalý vzhľad s viac ako 25 sofistikovanými kozmetickými výrobkami.

2012

Beurer je tradičná spoločnosť a za svoje vyhrievacie podložky získala od médií a ekonomických expertov titul „Značka storočia“.

2013

Beurer Connect mal novú hviezdu – HealthManager. Užívateľ má možnosť preniesť namerané hodnoty do aplikácie HealthManager prostredníctvom technológie Bluetooth® a Near Field Communication alebo pomocou konvenčnej metódy USB. Namerané hodnoty sa môžu analyzovať a porovnávať. Webové údaje je možné synchronizovať aj medzi systémami pomocou aplikácie HealthManager. So všetkými týmito skvelými funkciami ponúka Beurer skutočne moderný systém riadenia zdravia.

2014

Spoločnosť Beurer rozšírila svoj sortiment o senzor aktivity AS 80 a prepojila ďalšie dve skupiny produktov „Aktivita“ a „Spánok“ so systémom riadenia zdravia HealthManager.

2015

Beurer opäť označil značku storočia za vyhrievacie podložky. Titul udelil renomovaný vydavateľ Dr. Florian Langenscheidt.Beurer rozširuje svoj sortiment Connect. Nový rad aplikácií spoločnosti Beurer pokrýva mnoho tém týkajúcich sa zdravia, pohody a bezpečnosti – máme tú správnu aplikáciu pre každého.

2016

Beurer uvádza na trh SleepLine, ktorá vám pomôže zaspať, spať celú noc a ľahšie sa prebudiť. Rodina aplikácií sa neustále rozrastá s aplikáciou Beurer FreshRoom, aplikáciou Beurer SleepQuiet a aplikáciou Beurer myIPL, čím sleduje trend digitalizácie.

2017

Beurer patrí medzi „Top 100 hviezd rastu a výnosov“, ktoré vybrala Mníchovská strategická skupina, spolu s denníkom „Die Welt“. Na tento účel bol hodnotený vývoj predaja a EBIT 3 500 spoločností od roku 2011 do roku 2015. Na čísle 34 sme v top 1% z 3 500 hodnotených spoločností.

2019

Pre spoločnosť Beurer je to veľmi zvláštny rok: Käthe a Eugen Beurer založili spoločnosť pred 100 rokmi a položili základy inovatívnej a úspešnej spoločnosti.